Hva vi kan gjøre for dere – Tretrinnsmodellen

 Trinn 1: E-postbasert løsning

Som standardløsning vil en interaktiv e-post automatisk bli sendt til det aktuelle forsikringsselskapet. Forsikringsselskapet fyller inn informasjon om dekningsgrad på fakturaen og saksnummer, og sender den tilbake. Merk at Petlinks funksjoner og teknologi ikke vil være tilgjengelige i denne løsningen.

 

 

 Trinn 2: Vår plattformløsning

Plattformløsningen gir forsikringsselskapene tilgang til vår nettside, hvor skadebehandlingen kan utføres direkte. Gjennom vår plattform får selskapene tilgang til hele spekteret av våre funksjoner og teknologi. Denne løsningen passer for selskaper som allerede har et skadebehandlingssystem, men som ønsker en dedikert plattform for håndtering av veterinærkrav.

 

Trinn 3: Full API-integrering Ved full API-integrering blir vårt system direkte integrert i forsikringsselskapets eget system. Dette er vår mest skreddersydde løsning. All nødvendig informasjon hentes automatisk fra veterinærsystemet og overføres til forsikringsselskapets system, noe som gjør skadebehandlingen svært effektiv og automatisert. Denne løsningen er ideell for selskaper som ønsker en sømløs og helautomatisk prosess for skadebehandling.  

Tilleggsinformasjon:

Vårt system er utviklet fra bunnen av, noe som gir oss stor fleksibilitet. Vi er åpne for ytterligere tilpasninger utover de nevnte løsningene, slik at dere kan få en mest mulig skreddersydd og optimal opplevelse av vårt produkt.

 

 

Ta kontakt for mer info: https://petlink.no/kontakt/

 

 

 

© 2023 Petlink AS. All Rights Reserved. Crafted by Wonderwave.